piątek, 19 września 2014

Rozdział 9

Oczami Liam'a. Dzień później.
Chłopcy siedzieli w salonie .
-Widzieliście ten list ? Ona jest pojebana - Powiedział Harry,z uśmieszkiem na ustach.
- No,co ty. Serio ? -zaśmiał się  Niall.
- Boję się ich. - dodał blondyn po chwili.
Spojrzałem na niego zdziwiony. Co ? dlaczego ?
Przecież dziewczyny wydają się sympatyczne,no przynajmniej Adriana.
Bosz..ta nasza wspólną noc.
Powiedziałem chłopakom ,że nic nie pamiętam. Skłamałem.
Nie byłem aż tak pijany ,i pamiętam każdy najmniejszy szczegół ,była dobra.
-Horan,nie bądź ciota -   Harry walną go w ramię ,no co blondyn syknął z bólu.
-Ey,ale bez jaj! Jedna pisze jakiś list ,druga jest agresywna i przeklina gorzej niż Styles po nieudanym seksie. -Do rozmowy dołączył się Zayn.
- Jeju ludzie macie problem ,powiedź Paulowi ,że mamy ten zajebisty urok i żadna nam się nie oprze i tyle.-Louis leżał znudzony na kanapie.
-Tak szczerze ,to ja nie rozumiem Paula. Okey,nawaliliśmy się w trzy dupy i Niall narzygał na paparazzi, Harry przez przypadek wrzucił swoje nagie zdjęcie do internetu ,no ale do kurwy to nie oznacza ,ze mamy od razu chodzić do jakiejś popieprzonej szkoły!- powiedziałem, co na ten temat myślę
-Może nie było by tak źle ,gdyby Zayn nie wyskoczył z tekstem,że może mieć każdą babkę i Paulowi nic do tego. - Niall spojrzał gniewnie na Zayna.
- No i niby mamy to udowodnić w szkole. Pokazywać nasz urok osobisty. -prychnął Louis.
- To jest do dupy -skomentowałem.
-Powiemy Higginsowi ,ze żadna nam się już nie opiera ,i że nasz mistrzu przespał sie z Steal , no i wrócimy do koncertów. - Styles wzruszył ramionami i sięgnął po kolejnego żelka.
- Po co? mnie się takie życie podoba,oderwanie się od rzeczywistości ,możemy chodzić do szkoły ,zero fanek. Raj. - Niall upił łyk piwa.
-Okey,koniec tych pogaduszek. Jutro mam sprawdzian ,muszę się uczyć - Zayn podniósł się  z fotela ,na stolik odłożył pusta puszkę po piwie.
4/5 One Direction wpatrywały się na Malika z zdziwieniem.
-No co? Jeżeli już chodzić do tej szkoły ,to przynajmniej chcę mieć dobre oceny. Jak będę miał same pały ,to Paulowi może znowu coś odwalić i będę powtarzał rok.
Malik i nauka ?? Hahah dobre.

 Następny dzień
oczami Wiktorii ~

Obudziłam się o 7 . Ubrałam się ,umyłam zęby i zeszłam na dół gdzie czekała na mnie Ada z śniadaniem.
-hej
-hej - burknęła
-yy...okej a tobie co. Okres znowu masz czy co ??
- nie interesuj się- powiedziała i ruszyła w stronę drzwi.
O boże chyba nie gniewa się dalej za ten popieprzony list ?? .
Popatrzyłam na zegarek cholera 7.40 .wzięłam kluczyki i ruszyłam do auta gdzie czekała na mnie kuzynka. W ciszy dojechałyśmy do szkoły.
Adrianna wyszła trzaskając drzwiami samochodu, nakrzyczałabym na nią ,ale w końcu ona zapłaciła połowę pieniędzy za auto , więc tak jak by jest ono wspólne.
Okey , no to mamy ciche dni. Zajebiście.
Wyszłam powoli z samochodu uważając na moje obcasy, przy szkolnych drzwiach stała cała elita pokraków , powszechnie zwana jako zespół One Direction. Brakowało tylko jednego kretyna,pewnie nie zauważyłabym tego ,gdybym nie to ,że ten cały Lijan czy Liliam stał po drugiej stronie schodów i dyskutował o czymś z moją kuzynką.
No ją to chyba do reszty pojebało,do mnie się nie odżywa ,a do niego tak?
-Ey ty Greyowata , skoro Steal przespała się z Liamkiem ,to może ty powinnaś ze mną ?- Ten cały murzyn ,czyli brat  mojego przyjaciele zaproponował mi takie coś.
- Greyowata ?? Ustalmy ,coś ; dla ciebie i reszty bachorów jestem Mrs. Grey ,lub królowa ,jak wolicie. A tak po za tym ..... że co kurwa !?!? - Po chwili dotarły do mnie słowa tego murzyna ,który jakimś cudem jest bratem George.
- Grey , Steal i Parker  , na halę .Migiem !! -Drzwi szkolne otworzyły się  na rozcież,a w nich pojawił się mój trener.
Spojrzałam zdziwiona na kuzynkę ,która również nie wiedziała o co chodzi trenerowi. Powiedziała coś do tego pojeba i podeszła do Ashley z którą poszła w stronę hali. Westchnęłam poirytowana.
Nienawidzę chodzić sama.
- Kudłaty - spojrzałam na Harrego -mam nadzieję ,że list doszedł i go przeczytałeś,a ty zasrany murzynie uważaj co gadasz ,a Ada nigdy w życiu nie przespała by się z waszym  przyjacielem. Prędzej zjadła by łożysko od Kim Kardashian.
Wysyczałam i pobiegłam w stronę hali sportowej.
- Jestem z was dumny ,że udała się wam wygrać poprzedni mecz. Jesteśmy jedną z najlepszych siatkarskim drużnym młodzieżowych w Londynie. Razem z dyrektorem stwierdziliśmy ,że taki talent nie może się zmarnować ,więc za miesiąc zagracie z  jedną z Irlandzkich szkół !! -krzyknął trener przez co niektóre dziewczyny zapiszczały.
- Ale zwolnienie z wf'u nadal będzie tak ? -zapytałam.
- Tak Grey. Będziecie zwolnione z ćwiczeń ,ale na treningi będziecie chodzić !
Tsa, pieprz się.
Zajęłam wolne miejsce obok kuzynki ,która pisała z kimś esemesy.
- A teraz te mniej fajne informacje. - oznajmił.
- To ta ,nie była tą fajną ? -nienawidzę trenera , przez tego gościa co piątek będę chodzić na pieprzone treningi.
- Grey , ty się lepiej nie odzywaj ! Nie zapomnij ,że w każdej możliwej chwili możesz z tą wylecieć ,ponieważ ani ty ,ani Panna Steal nie chodzicie do klasy sportowej tylko do ogólnej ,więc...-zaczął.
- Taa,rozumiem. - Przerwałam mu.
- Cieszę się , bardzo - warknął.
- Nasza  drużyna składa się z 13 osób , o 6 za dużo ,więc ; Parker , Williams , Jenner, Mitchelle, Anderson, Hoover,Miller. Nie będziecie uczestniczyć w żadnych zawodach - Trener uśmiechnął się do wcześniej wymienionych osób - dziękujemy !!! - krzyknął za niektórymi ,które już wybiegły popłakanie.
- Ale to był 7 nazwisk-zauważyła Hayes, kujonka i lizuska w jednym.
- Pozwól mi skończyć ,Megan !- krzyknął na nią - do waszej drużyny dołączy nowa zawodniczka ; Perrie Edwards , która będzie libero.A wy dziewczyny bez zmian.
Jeżeli to czytasz -SKOMENTUJ !!!

3 komentarze:

  1. OMG!!!!!!
    Cudowny!
    Podejrzewałam, że Liaś będzie pamiętał.
    I czyżby Ada nie pisała smsów właśnie z nim? Czuję parkę...
    Oh i Perrie. Co wy kobitki kombinujecie?!
    No nic czekam na następny :*
    Buziaczki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej! Dziecyny kiedy dodacie następny?! Bo wiecie ja tutaj tęsknię! Usycham!
    Kocham <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. 57 years old Programmer Analyst I Ellary Tomeo, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Red Lights and Cosplaying. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Econoline E150. czytalem to

    OdpowiedzUsuń