wtorek, 31 marca 2015

Uwaga


A więc...

pomyślałam sobie ,że skoro za niedługo są święta i mam dużo czaru wolnego napisze kilka rozdziałów i wtedy zobaczymy czy warto prowadzić tego bloga czy lepiej go usunąć 


Ada tępa pała nic na razie nie pisze więc musicie zdać się na moje beztalencie :P
mam nadzieje że spodoba się wam

~Mrs.Styles~

Ja tępą pałą ?? Oż ty suczo.... wiedź,że od dzisiaj śpisz w naszym salonie nie kanapie ;**
OCZYWIŚCIE,że będę też pisać, buahahah zła ja wraca i trochę tutaj namieszam, ciao ! ♥
~Mrs.Payne~

2 komentarze:

  1. Uff. Już się bałam, że coś wam się stało. Dobrze, zdam się na twoje "beztalencie" jak to określiłaś xD czekam na kolejne rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeeekam :D I na szczęście nie kończycie :* To mnie niezmiernie cieszy :3

    OdpowiedzUsuń